SEAT CONNECT

Živite odvažnije, živite bolje.

Sve je povezano. Vaš SEAT. Vaš svijet. Uvijek na dohvat ruke uz SEAT CONNECT. Onako kako bi trebalo biti.

Odgovarajuće pogodnosti

Besprijekorna sinkronizacija.

Preko aplikacije SEAT CONNECT, MySEAT portala ili na vašem vlastitom infotainment sustavu. Upravljajte svime, od sigurnosnih značajki do udaljenog pristupa i online infotainment sustava. Pojednostavljivanje života.

Aplikacija SEAT CONNECT

Usluga Sigurnost i servis

Uvijek dostupni. Uvijek sigurni.

Potpuna povezanost omogućuje potpuni mir. Gdje god bili.

  • Poziv u nuždi automatski poziva hitne službe ako otkrije nesreću.
  • Tipka za poziv u slučaju kvara kontaktira naš call centar ako vam je potrebna pomoć.
  • Riješite sva pitanja ili nedoumice pritiskom na gumb Korisnička podrška.
  • Tu je i zakazivanje termina kada trebate zakazati inspekcijski servis u svojoj autokući.

Usluge udaljenog pristupa

S vozačevog sjedala. Od bilo kuda.

Što god bilo potrebno, možete to učiniti na daljinu sa svog smartphonea.

  • Zaključajte i otključajte vozilo.
  • Provjerite status svjetala, vrata i ventilacije.
  • Koristite se opcijom Položaj parkiranja i locirajte svoje vozilo.
  • Primajte upozorenja u slučaju otkrivanja pokušaja krađe.

Online infotainment usluge

Donose svijet k vama.

Uz jednostavan pristup i potpunu povezanost sa svime što bi vam moglo zatrebati na putu putem infotainment sustava vašeg vozila.

  • Online prometne informacije i update uvjeta na cesti u stvarnom vremenu.
  • Potražite najbliža parkirna mjesta i benzinske postaje.
  • Online izračun ruta.
  • Upravljanje govornim naredbama normalnim govorom za aktiviranje navigacije, radiouređaja i medija.
Registracija

Kreiranje SEAT ID-ja.

Preuzmite aplikaciju SEAT CONNECT ili odite na MySEAT Portal kako biste kreirali svoj SEAT ID i uživajte u SEAT CONNECT online uslugama.

 

Postupak prijave

Povezivanje s vašim vozilom marke SEAT.

Ako postavljate SEAT CONNECT za svoj SEAT Leon, Ibiza, Arona, Ateca ili Tarraco* samo slijedite ovdje prikazane korake.

Više na temu SEAT CONNECT

Često postavljana pitanja

1. Što je VIN i gdje ga mogu pronaći na svom vozilu?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) jedinstveni je 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg vozila marke SEAT. VIN možete pronaći u prometnoj dozvoli ili na vanjskom, donjem, desnom kutu vjetrobranskog stakla. Trebat će vam za upis vozila i postavljanje SEAT CONNECT profila.

2. Što je S-PIN?

S-PIN (Security Pin) je 4-znamenkasti kod kreiran za vaš SEAT ID tijekom registracije. Trebat će vam za daljinsko zaključavanje i otključavanje kao i funkciju daljinske klimatizacije. 

3. Kako potvrđujem kreiranje računa za mogućnost upisa svog vozila?

Nakon kreiranja SEAT ID-ja, primit ćete e-mail u kojem morate potvrditi svoj račun. Možda će potrajati nekoliko minuta dok e-mail potvrde ne stigne u vašu ulaznu poštu (svakako provjerite i mapu neželjene pošte). Otvorite i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj račun. Zatim ćete biti preusmjereni na SEAT portal, gdje se možete prijaviti s vašim SEAT ID-jem. Po dovršetku registracije samo još morate upisati svoje vozilo i povezati ga sa svojim korisničkim računom kako biste mogli uživati u cjelokupnoj ponudi SEAT CONNECT online usluga. 

Detaljnije upute možete pronaći na linku https://youtu.be/d7zqBxMwZ0w.

Ako ne primite e-mail s potvrdom obratite se SEAT korisničkoj podršci, a mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo vam pomogli.

4. Kako svojem računu dodajem vozilo?

Kako biste se koristili uslugama SEAT CONNECT, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Kako biste to učinili prijavite se na web-stranicu My.Seat i unesite VIN (identifikacijski broj vozila) svog vozila. Primit ćete 8-znamenkasti* kod za registraciju (koji se naziva kodom za uparivanje) koji morate unijeti u sustav navigacije svog vozila kako biste dovršili prijavu (Postavke -> Online usluge -> Registracija).

*Ovisi o opremi - radio ili navigacija.  Detaljnije upute možete pronaći na linku https://youtu.be/d7zqBxMwZ0w.

5. Što trebam učiniti ako imam problema s korištenjem SEAT CONNECT usluga?

Prvo provjerite je li osigurano sve navedeno: 

  • Dobar internetski signal i podatkovna veza
  • Ispravan VIN vašeg vozila
  • Model koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • Važeća licenca za usluge (ako je primjenjivo)

Ako ništa od gore navedenog ne riješi problem, obratite se svojoj autokući.

6. Kojim se značajkama mogu koristiti ako još nisam u potpunosti aktivirao/la SEAT CONNECT?

Ako se ne registrirate i u potpunosti ne aktivirate SEAT CONNECT usluge, možete se koristiti samo zakonski obveznim uslugama (javni poziv za hitne slučajeve).

7. Što se događa s osobnim podacima koje ustupim tijekom registracije za SEAT CONNECT usluge?

SEAT održava bazu podataka svih osobnih podataka koje nam ustupe kupci, kao i svih ostalih informacija koje su nužne za pružanje SEAT CONNECT usluga, kao na primjer podatke o vozilu i geolokaciju. Svi podaci kreirani tijekom korištenja SEAT CONNECT usluga pripadaju kupcu. Dakle, korištenje podataka ovisi o izričitoj privoli kupca. 

Cjelokupno korištenje podataka odvija se u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka EU-a (GDPR). Za više informacija potražite pravila o privatnosti tvrtke SEAT CONNECT.

Imajte na umu da sve podatke koristi samo tvrtka SEAT i njezini distribucijski i servisni partneri. Podaci se ne dijele s trećim stranama iz komercijalnih razloga i u većini slučajeva ostaju anonimni (neanonimni podaci koriste se samo kada je to nužno). U takvim slučajevima SEAT obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.

8. Koju opremu moje vozilo treba za korištenje SEAT CONNECT uslugama?

Vaše vozilo mora pripadati jednom od modela navedenih u nastavku:

  • SEAT Leon proizveden od svibnja 2020.
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza ili Tarraco proizveden od rujna 2020.
9. Koje zemlje imaju pristup SEAT CONNECT uslugama?

SEAT CONNECT bit će dostupan u Njemačkoj, Belgiji, Češkoj Republici, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Irskoj, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj , Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru, Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru. 

Kako biste pronašli najnovije informacije o dostupnosti u vašoj zemlji provjerite My SEAT portal: My.Seat

10. Koliko dugo vrijedi moja pretplata na SEAT CONNECT usluge?

Besplatno probno razdoblje može se razlikovati ovisno o zemlji i razini opreme, no uvijek traje najmanje 12 mjeseci. Rok valjanosti usluge povezan je s vašim vozilom i prikazan na vašem korisničkom računu. Po završetku besplatnog probnog razdoblja, morate obnoviti pretplatu kako biste nastavili uživati u uslugama.

Usluge:

  • SEAT CONNECT za radiouređaj  (Safety & Service and Remote Access). 
  • SEAT CONNECT za navigacijski sustav  (Safety & Service, Remote Access, Online Infotainment and Infotainment aplikacije*).
11. Što je aktivacija u vozilu?

Aktivacija u vozilu omogućuje vam upis vašeg vozila (dok ste u vozilu), povezujući ga s vašim SEAT ID-jem kao biste se mogli koristiti SEAT CONNECT uslugama. 

Pomoćnik za registraciju vodit će vas kroz jednostavan postupak kreiranja vašeg SEAT ID računa u vašem vozilu, prijave i upisa vašeg vozila i zatim njegovog dodavanja u garažu (Garage). Tijekom postupka registracije možete pročitati sve potrebne pravne informacije (opće uvjete poslovanja, pravila o privatnosti) te prihvatiti ugovorne uvjete za SEAT CONNECT usluge. 

12. Moje vozilo ne prihvaća moj registracijski kod, što da učinim?

Prvo, provjerite ima li vaš SEAT aktivnu internetsku vezu te je li registracijski kod koji unosite istekao (registracijski kod vrijedi godinu dana). Ako to ne riješi problem, pokušajte izbrisati vozilo iz vaše garaže (Garage) na My SEAT portalu te ponovno dodajte vozilo. Primit ćete novi registracijski kod za upis vašeg vozila.

13. Kako mogu aktivirati ili deaktivirati Privatni modus?

Možete odabrati i mijenjati između različitih modusa privatnosti preko odjeljaka infotainment sustava: Upravljanje uslugama i Kontrolni centar. 

14. Ukraden mi je smartphone. Mogu li blokirati uslugu radi sprječavanja zlouporabe?

Ako izgubite svoj uređaj možete promijeniti lozinku pristupanjem My SEAT portalu s drugog uređaja. Nova će lozinka biti potrebna tijekom korištenja svih usluga aplikacije SEAT CONNECT. Za dodatnu sigurnost možete izmijeniti postavke aplikacije tako da morate ponovno unijeti svoju lozinku nakon 5, 10 ili 15 minuta neaktivnosti računa.

15. Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju SEAT CONNECT?

Prvo se uvjerite da na svom smartphoneu imate instaliranu najnoviju verziju. Kako biste to provjerili posjetite Apple App Store ili Google Play Store i instalirajte dostupni update.

Ako i dalje imate problema s prijavom na svoj SEAT CONNECT račun, možete otići na SEAT ID portal i unijeti e-mail s kojim ste se prijavili, vaše korisničko ime ili broj mobilnog telefona za identifikaciju vašeg računa i ponovno postavljanje lozinke. Ako to ne riješi problem, obratite se SEAT korisničkoj podršci, a mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo vam pomogli.

* SEAT Leon od godine 05/2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco od godine 09/2020.