POVIJEST I INTERVJUI

U pokretu s iskustvom

Budući da je iskustvo važno, SEAT želi čuti i vidjeti stručne zaposlenike koji doprinose napretku i stalnom poboljšanju tvrtke.

Plan marke

Automobilska industrija u 2025. godini izgledat će puno drugačije od današnje. Kako bi mogao ostati dorastao toj pozamašnoj promjeni, SEAT se oslanja na snažne točke u scenariju rasta i pripremio je novi strateški plan.

Vozači koji su uvijek povezani

Tvrtka radi na daljnjim inovacijama po pitanju povezivosti, usredotočujući se na potrebe korisnika bez da bi pritom izgubila pregled nad tržišnim trendovima.

SEAT – stvaramo automobile zajedno

Rad s empiričkim alatima radi analize nematerijalnih elemenata, poput kulture tvrtke ili radnog okruženja njezinih djelatnika. Na taj je način moguće prepoznati točke koje pridonose poboljšanju timskog duha.

Kupac – usredotočen

Strategija 2020. - 2025. pozicionira kupca kao jedan od svoja četiri stupa i smješta ga u središte cjelokupnog rada koji tvrtka izvodi.

Formula za uspjeh

SEAT održava zamah stečen u posljednjih nekoliko godina i stekao je povećanje prodaje od 25 % od 2012. godine. Uspjeh programa flotnih vozila jedan je od ključnih faktora za postizanje tih dobrih rezultata.

Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi