U POKRETU S TEHNOLOGIJOM

POVEZANI KUPAC

SEAT je iznimno predan digitalnoj tehnologiji kako bi razvio povezivost svih svojih vozila.

ARCHITON

Novi SEAT Digitalni muzej

SEAT je želio podijeliti svoju bogatu povijest na jedinstven način, zbog čega je u Barceloni upriličio događaj pod nazivom Archithon. Rezultat njega bit će SEAT Digitalni muzej - online prostor koji utjelovljuje duh marke SEAT na inovativan način.

DRUŠTVENOST ‘NA PUTU’

Upoznajte društvenu marku

U današnje je vrijeme prirodno stanje ljudi želja za međusobnom povezanošću u bilo kojem trenutku. Stoga je SEAT, kao društvena marka mladenačkog duha, razvio portfelj CONNECT vozila u suradnji s tvrtkom SAMSUNG kako bi svojim kupcima ponudio "stalnu povezanost" na putu.

STUPOVI MARKE

Svijet unutar marke SEAT

BAŠTINA

Priče iz prošlosti tvrtke SEAT i nasljedstvo koje je marka stvorila.

KVALITETA/PROIZVODNJA

Način na koji tehnologija služi kao pomoć marki SEAT u stvaranju automobila vrhunske kvalitete i jamči da marka uvijek ostane na tragu 'strastvenog perfekcionizma'.

DIZAJN

Pogled iza kulisa na postupak dizajniranja i konceptualizacije automobila.

ODRŽIVOST

Pokazuje načine na koje se SEAT namjerava poboljšati kako prema unutra tako i prema van. Priče o strateškim supovima u vezi s održivošću: Ekonomičnost, Ekološka prihvatljivost i Društvenost.

UČINKOVITOST

Priče o načinu na koji tehnologija poboljšava iskustvo i učinkovitost vožnje.

INOVATIVNO ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ

Načini na koje istraživanje i razvoj pogoduju marki i kupcima.

TEHNOLOŠKI NAPRETCI

Inovacijski laboratorij

1
2
3
4
1
EKONOMETRIČNI MODEL

Poslovni izazov: Budite u stanju saznati koja je medijska investicija optimalna. Inicijativa: Ekonometrični model koji predviđa ponude koje će se izraditi na temelju različitih scenarija medijskih investicija i poboljšava utjecaj svakoga medijskog kanala za svaki automobilski model.

2
PROGRAMATSKA KUPOVINA

Poslovni izazov: Dospjeti do publike s preciznijim ciljanjem. Inicijativa: Koristiti programatsku kupovinu za učinkovitije kupovanje reklamnih oglasa, obraćanje pravim segmentima kupaca s pravom porukom u pravom trenutku.

3
INDIVIDUALIZIRANJE SADRŽAJA

Poslovni izazov: Trenutno svaki korisnik koji posjeti web stranicu tvrtke SEAT vidi isti sadržaj, bez obzira na to je li to njegov prvi posjet ili je već zainteresiran za određeni automobilski model. Inicijativa: Analizirati online ponašanje korisnika unutar web stranice i preko modula Adobe Target radi prikazivanja individualiziranog sadržaja svakom specifičnom segmentu radi poboljšanja korisničkog iskustva i stope prelaska.

4
POBOLJŠANJE ZALIHE

Poslovni izazov: Trgovci u pravilu nemaju uvid u online Konfigurator vozila kupaca, najtraženije značajke i trendove. Inicijativa: Koristiti Konfigurator vozila i ulazne tržišne podatke o narudžbama radi razvijanja prediktivnog modela koji može predvidjeti potražnju na lokalnoj razini te radi opremanja zalihe odgovarajućim automobilskim modelima.

KAMPANJE

Kampanje za reklamiranje marke

SEAT LEON 5D:

s roditeljskom dozvolom

Nova SEAT MII serija:

mali detalji mijenjaju sve

Novi Seat Connect portfelj:

prirodno povezan

IBIZA CUPRA:

pojačajte svakodnevicu

Nova SEAT IBIZA:

osjećaj je još bolji

ovi SEAT TOLEDO:

za tate poput vas

Nova SEAT ALHAMBRA:

moć obiteljskih izleta
Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi