Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi

Rast od 18,5 % od siječnja

SEAT zaključuje najbolji svibanj u svojoj povijesti

0-06-07

/ Proizvođač automobila prodao je gotovo 50 000 vozila, što predstavlja rast od 15,5 %

/ Od siječnja do svibnja marka SEAT komercijalizirala je 238 500 vozila

/ SEAT sljedeći tjedan okuplja svoju globalnu mrežu trgovaca u Berlinu

Velika Gorica, 6. lipnja 2018. godine - Marka SEAT postavila je novi prodajni rekord za svibanj. Isporuke marke diljem svijeta protekli su mjesec porasle za 15,5 % i ukupno iznose 49 200 vozila (2017. godine: 42 600). Ova vrijednost premašuje prethodni rekord postavljen u 2000. godini (48 400 vozila).

Tijekom prvih je pet mjeseci 2018. godine marka SEAT ostvarila rekordan volumen prodaje te premašila najveću prodajnu vrijednost u svojoj povijesti, koju je također ostvarila 2000. godine (229 600 vozila). U ovomu je razdoblju proizvođač automobila diljem svijeta isporučio 238 500 vozila, što predstavlja rast od 18,5 % u usporedbi s razdobljem od siječnja do svibnja 2017. godine (201 300).

Potpredsjednik marke SEAT nadležan za prodaju i marketing Wayne Griffiths rekao je sljedeće: "Naši prodajni uspjesi u svibnju omogućuju nam zadržavanje položaja jedne od najbrže rastućih europskih marki. Naši su rezultati porasli za najmanje 14 % na glavnim europskim tržištima, a u pogledu Italije za više od 20 %. Svoj rast nastavljamo brže no što smo očekivali, a to nam je posebice omogućio uspjeh nove Arone, koja je stala uz bok prodajnom uspjehu modela Ibiza, Leon i Ateca. Drugi dio godine bit će izazovan zbog novog homologacijskog standarda WLTP-a, ali radimo sve što je u našoj moći kako bismo zadržali našu stopu rasta prodaje i do kraja ove godine."

 

Snažan rastući trend marke SEAT u 2018. godini potaknut je rastom na najvažnijim tržištima na kojima je marka prisutna, a njih predvodi Španjolska, zemlja u kojoj je tvrtka od siječnja do svibnja prodala 50 400 vozila (+14,3 %). Marka SEAT predvodnik je u pogledu registracije vozila u usporedbi s ostatkom svojih konkurenata, a Leon i Ibiza dva su najprodavanija modela na tržištu. Prodaja u Njemačkoj rasla je još i više, za 19,3 %, i iznosi 46 100 vozila, dok je prodaja u Ujedinjenoj Kraljevini također porasla za više od 19 % i ukupno iznosi 29 400 isporučenih vozila (+19,5 %). Prodaja marke SEAT također je snažno rasla u Francuskoj (12 500; +14,8 %) i Italiji (10 700; +22,5 %).

Alžir je tržište na kojemu su isporuke vozila marke SEAT najviše rasle, a ovaj rast potaknut je novom generacijom lokalno proizvedenih modela Ibiza (10 700 vozila; 1000 od siječnja do svibnja 2018. godine). Prodaja marke također se kreće u pozitivnom smjeru u zemljama kao što su Austrija (9800; +25,7 %), Belgija (5000; +36,5 %), Portugal (4500; +27,6 %) i Nizozemska (4200; +29,8 %).

SEAT globalnoj mreži trgovaca otkriva svoju buduću strategiju

 

Marka SEAT od 12. do 14. lipnja okuplja 2400 uvoznika i investitora iz svoje globalne distribucijske mreže u Berlinu. Okupljanje će služiti kao poprište za marku SEAT u svrhu predstavljanja svoje strategije i budućih planova za svoju globalnu mrežu trgovaca, akcijski plan na koji ove godine utječe lansiranje modela Tarraco, novog SUV-a za do 7 putnika, i CUPRA Ateca u posljednjem tromjesečju 2018. godine.