Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi

Rast od 17,1 % u usporedbi s 2017. godinom

SEAT ruši vlastiti prodajni rekord za razdoblje od siječnja do rujna

2018-10-15

/       Marka je prodala 415 600 vozila tijekom prvih devet mjeseci godine, premašivši količinu ostvarenu 2000. godine

/       Njemačka, Ujedinjena Kraljevina i Švicarska bilježe rekordne rezultate

/       Isporuke tijekom rujna smanjile su se nakon naglog rasta tijekom srpnja i kolovoza kao posljedica WLTP ciklusa

Zagreb, 12. listopada 2018. godine - Postavljen je novi rekord prodaje vozila marke SEAT do rujna. Ovaj proizvođač automobila od siječnja je isporučio 415 600 vozila diljem svijeta, što predstavlja rast od 17,1 % u usporedbi s istim lanjskim razdobljem (354 900). Ova brojka najbolji je rezultat u povijesti marke SEAT i premašuje rekord postavljen u razdoblju od siječnja do rujna 2000. godine (394 400 prodanih vozila). Prodaja marke prošli se mjesec smanjila za 20,6 % (31 600 vozila) nakon što je porasla za gotovo 40 % tijekom srpnja i kolovoza. To je rezultat implementacije odredbe WLTP ciklusa, koja je stupila na snagu 1. rujna.

"Prodaja do rujna omogućila je marki SEAT postavljanje novog rekorda i ponovno nam je osigurala titulu najbrže rastuće europske marke. Kao što smo očekivali, na rujanski rezultat utjecao je učinak WLTP ciklusa, koji je uvelike potaknuo isporuke vozila tijekom srpnja i kolovoza. Posljednje tromjesečje predstavljat će izazov jer će se WLTP ciklus odraziti na broj vozila registriranih u Europi. Bez obzira na to, pred nama su još tri mjeseca do zaključivanja 2018. godine. I dalje smo na putu da ostvarimo najveći prodajni volumen u povijesti marke SEAT."

Potpredsjednik marke SEAT za marketing i prodaju Wayne Griffiths rekao je sljedeće: 

Isporuke vozila španjolskoga proizvođača automobila rasle su u razdoblju od siječnja do rujna kao rezultat pozitivnog stanja na glavnim europskim tržištima, koja su mahom bilježila dvoznamenkasti rast. Njemačka, vodeće tržište marke SEAT s ukupno 90 400 isporučenih vozila (+22,8 %), zabilježila je najbolji, povijesni rezultat. Španjolska joj je za petama s drugim najvećim brojem prodanih vozila (85 900 vozila; +16,5 %) te je ujedno predvodnik u pogledu marki i registriranih vozila, pri čemu se Leon i Ibiza nalaze na prvom i drugom mjestu. S porastom od 14,1 % (50 500 vozila) Ujedinjena Kraljevina zaokružuje prva tri tržišta marke. Ovdje je također srušen prodajni rekord.

Rezultat za razdoblje od siječnja do rujna također je bio izvrstan u Francuskoj, gdje se isporuka marke SEAT povećala za 27,7 % i iznosila 23 400 vozila. Druge istaknute zemlje uključuju Austriju (16 000; +16,8 %) i Švicarsku (8400; +11,7 %), a obje bilježe prodajne rekorde tijekom prvih devet mjeseci godine. K tomu je marka SEAT zabilježila značajan rast u Poljskoj (10 300; +24,2 %), Belgiji (8000; +37,2 %) i Portugalu (7900; +23,7 %), što je uvelike pridonijelo pozitivnim rezultatima marke, kao i u Alžiru, gdje se prodaja marke SEAT peterostruko povećala i gdje je isporučeno ukupno 15 800 vozila (3100 od siječnja do rujna 2017. godine).

 

SEAT se sprema na nastavak rasta

U proteklih je nekoliko tjedana marka SEAT predstavila dva nova modela koja će pridonijeti rastu prodaje marke u 2019. godini: Tarraco, koji upotpunjuje ofenzivu SUV vozila zajedno s modelima Arona i Ateca, te model Arona TGI, prvo allroad vozilo na tržištu s pogonom na stlačeni prirodni plin. A tu je i CUPRA Ateca. Ovo novo sportsko SUV vozilo prvi je model koji će marka CUPRA lansirati, a koje se odlikuje izvrsnom ravnotežom između užitka u vožnji i praktičnosti za svakodnevnu upotrebu.