Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) da bi stranicu mogli prilagoditi vašim potrebama. Daljnjim korištenjem stranica potvrđujete svoju suglasnost sa korištenjem kolačića.
Prihvati i nastavi

Rast prodaje

Ožujak, najbolji mjesec u povijesti marke SEAT

04.12.2019
  •  SEAT u ožujku prodaje 62 500 vozila i ruši svoj prodajni rekord za pojedinačni mjesec
  • Marka također zaključuje prvo tromjesečje s rekordnim postignućem: više od 150 000 prodanih vozila
  • Njemačka, Ujedinjena Kraljevina, Alžir, Austrija i Švicarska bilježe povijesne rezultate
  • Prodaja marke CUPRA bilježi troznamenkasti rast, a predvodnik je CUPRA Ateca

Martorell/Zagreb, 5. travnja 2019. godine Rezultat bez presedana. Marka SEAT ostvarila je tijekom ožujka najveći prodajni volumen za pojedinačni mjesec u svojoj gotovo sedam desetljeća dugačkoj povijesti. Proizvođač automobila prodao je 62 500 vozila, što predstavlja rast od 3,5 % u usporedbi s ožujkom 2018. godine (60 400 vozila), a to je do sada bio najveći prodajni rezultat za pojedinačni mjesec.

Rezultati iz ožujka pridonijeli su zaključivanju rekordnog prvog tromjesečja za marku SEAT. Globalna prodaja marke porasla je 8,8 % u usporedbi s prva tri mjeseca 2018. godine, a broj od 151 400 isporučenih vozila srušio je prošlogodišnji rekord za prvo tromjesečje (139 200).

Prodaja marke CUPRA* pozitivno se odražava na rezultate poduzeća. Tijekom prvog tromjesečja 2019. godine marka CUPRA prodala je 6000 vozila, što je 115,7 % više nego tijekom istog razdoblja prošle godine, uglavnom zahvaljujući poticaju koji je ostvarila CUPRA Ateca (*napomena: ovaj je rezultat obuhvaćen u ukupnim prodajnim rezultatima marke SEAT).

Potpredsjednik marke SEAT nadležan za marketing i prodaju i izvršni direktor marke CUPRA Wayne Griffiths istaknuo je sljedeće: "Činjenica što imamo bogatu, novu ponudu proizvoda omogućila nam je nastavak rušenja rekorda tijekom prvog tromjesečja tekuće godine. Gospodarske prilike prožete su nesigurnošću i izazovima, zbog čega je rekord koji smo postigli tijekom prvog tromjesečja još značajniji. Novi SEAT Tarraco potaknut će našu globalnu prodaju, zbog čega smo u pogledu ove godine ispunjeni samopouzdanjem. K tomu nas iznimni rezultati iz prvog tromjesečja koje marka CUPRA bilježi ohrabruju na nastavak širenja prisutnosti marke u Europi te u ključnim regijama kao što su sjeverna Afrika i Latinska Amerika."

Tijekom prvih triju mjeseci 2019. godine Njemačka i Ujedinjena Kraljevina predvodile su, zajedno s Alžirom, globalni rast prodaje marke SEAT. Španjolska i Njemačka bile su dva glavna tržišta na kojima je prodano 29 400 vozila. Prodaja je u Njemačkoj porasla 16,2 %, a u Španjolskoj 2,9 %, i to unatoč činjenici što se registracija vozila u toj zemlji smanjila oko 7 %. SEAT je u prvom tromjesečju vodeća marka na španjolskom tržištu, kao i kada je riječ o veleprodaji. Španjolsko poduzeće zabilježilo je svoj najbolji prodajni rezultat u Njemačkoj i u Ujedinjenoj Kraljevini, gdje je raslo 12,3 % i prodalo 20 600 vozila.

Rekord marke SEAT također se može objasniti rastom u zemljama kao što su Francuska (8100 vozila; +10,5 %), Italija (7000 vozila; +12,3 %), Austrija (6000 vozila; +4,3 %), Švicarska (3400 vozila; +8,8 %) i Nizozemska (3000 vozila; +16,2 %). Španjolski proizvođač automobila postigao je svoj najveći volumen prodaje ikad tijekom prvog tromjesečja na već navedenim tržištima Austrije i Švicarske.

Alžir se k tomu ubraja među zemlje u kojima je prodaja marke SEAT najviše rasla u usporedbi s prvim tromjesečjem 2018. godine i postavila novi rekord: 10 000 prodanih vozila (+38,8 %). Marka SEAT također napreduje u Meksiku (+6,2 %), zemlji koja ostaje jedno od njezinih glavnih tržišta, sa 6400 prodanih vozila.