SEAT prodaja porasla za 25% u tri godine

SEAT prodaja porasla za 25% u tri godine

2016-01-20

SEAT prodaja porasla za 25% u tri godine

 

  • Proizvodni pogon u Martorellu postigao najbolji promet od 2001. godine
  • Luca de Meo - "SUV je na putu da postane treći veliki stup marke"
  • Direktor odjela za kvalitetu tvrtke SEAT, Joaquín Serra - "Kvaliteta je ključna za konkurentnost"


Velika Gorica, 19.01.2016. - SEAT je 2015. godinu zatvorio s povećanjem prodaje treću godinu zaredom. Isporuke su prešle prag od 400 000 prodanih vozila godišnje (400 037; +2.4%) po prvi puta od 2007. godine, što rezultira porastom od 25% od 2012. godine (321 000 vozila). Ovo je najbolji prodajni rezultat u posljednjih osam godina.

Predsjednik Upravnog odbora tvrtke SEAT, Luca de Meo, jutros je predstavio rezultate na sastanku povodom prvog izdanja "Encuentros SEAT" u 2016. godini, pod naslovom "Kvaliteta: faktor uspjeha španjolske industrije". Porast prodaje rezultat je oporavka u Španjolskoj (77 200 vozila; +14.3%) i Italiji (15 900; +22.1%), pete uzastopne godine porasta u Njemačkoj (87 800; +3.8%) i uspješnog meksičkog tržišta (24 100; +13.2%), za SEAT četvrtog po veličini. Osim toga marka SEAT postigla je svoj do sada najbolji prodajni rezultat u državama poput Švicarske, Češke Republike, Danske, Turske, Izraela, Tunisa i Maroka.

Gledajući modele, prodaja Leona porasla je za 4,4% (ukupno: 160 900 vozila), a on je ponovno bio najprodavaniji model marke SEAT. Međutim, Alhambra je postigla najveći porast (17,2 %) i time drugi najbolji prodajni rezultat u svojoj povijesti (27 000). Ibiza je također napredovala, uz porast od 2,4%, što ukupno iznosi 153 600 isporučenih vozila.

Porast prodaje, uz uspjeh Audija Q3, potaknuo je proizvodnju u Martorellu za 7,8% (ukupno: 477 077 vozila), postigavši tako najveću brojku od 2001. godine. Pogon u Martorellu proizvodi najviše vozila u Španjolskoj te bilježi porast šestu godinu zaredom. U razdoblju između 2009. godine i 2015. godine, proizvodnja je porasla za 60%.

Kada govorimo o 2016. godini, Luca de Meo objašnjava da će "najvažniji trenutak godine biti predstavljanje prvog kompaktnog SUV-a u povijesti tvrtke", koji u Hrvatsku stiže u rujnu. Pridružit će mu se još tri nova modela tijekom 2016. i 2017. godine. "SUV je na putu da postane treći veliki stup marke SEAT, zajedno s modelima Leon i Ibiza te će nam omogućiti pokrivanje najbrže rastućeg segmenta proteklih godina", rekao je predsjednik Upravnog odbora tvrtke SEAT.

Kvaliteta - faktor uspjeha

Nadalje, u svojoj prezentaciji, direktor odjela za kvalitetu tvrtke SEAT, Joaquín Serra, istaknuo je prilike u kojima marka odličnom kvalitetom može poboljšati svoju konkurentnost. "Dizajn, kvaliteta i ekonomičnost ključni su elementi. Odjel za kvalitetu uključen je u cijeli ciklus proizvodnje automobila, od dizajna i razvoja vozila do proizvodnje komponenti kod dobavljača i domaće proizvodnje pa sve do postprodajnih usluga. Izazov za čitav tim ljudi odgovornih za kvalitetu je da SEAT postane prepoznatljiva marka s proizvodnom izvrsnošću".

Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi