Četvrta godina rasta

Ateca pojačala prodaju marke SEAT u 2016.

2017-01-12

Ateca pojačala prodaju marke SEAT u 2016. Četvrta godina rasta

 

  • Marka zaključuje godinu s 410 200 isporučenih vozila, što je najbolji rezultat od 2007. godine
  • Prodaja se od 2012. godine povećala za gotovo 30 %
  • Leon i Alhambra ruše svoje dosadašnje prodajne rekorde
  • Turska, Austrija, Poljska, Švedska i Portugal tržišta su s najvećim porastom prodaje
  • Marka SEAT adaptirala je 60 % svojih autokuća na temelju novoga korporativnog identiteta

Velika Gorica, 10. siječnja 2017. godine - Marka SEAT zaključila je 2016. kao četvrtu godinu zaredom s povećanom prodajom. Ovaj proizvođač automobila isporučio je ukupno 410 200 vozila, što je rezultat veći za 2,6 % u usporedbi s 2015. godinom (400 000) te ujedno najbolji rezultat od 2007. godine. U posljednje je četiri godine prodaja marke SEAT porasla za 27,8 %, što iznosi 89 200 vozila više no u 2012. godini (321 000). Nova Ateca dodatno je poboljšala isporuke SEAT vozila. Ukupno je prodano 24 200 vozila prvog SUV-a marke SEAT od kada je u srpnju stigao u autokuće. Zahvaljujući uspješnom lansiranju modela Ateca, prodaja marke SEAT u drugoj polovici 2016. porasla je za 5,3 %.

Podaci za model Ateca upotpunjeni su rastom koji su ostvarili Alhambra i Leon. Oba modela zaključila su 2016. godinu s najboljim prodajnim rezultatima u povijesti. Istovremeno sa svojom 20. godišnjicom, prodaja monovolumena marke bilježila je dvoznamenkasto poboljšanje, doživjevši porast od 13,6 %, koji je istovjetan broju od 30 700 vozila. Po pitanju Leona, njegova prodaja porasla je za 3,0 % i iznosi 165 000 vozila. To je najbolji prodajni rezultat modela Leon od njegova lansiranja 1999. godine, zbog čega on predstavlja najprodavaniji model marke. K tomu je Ibiza, dospjevši do kraja svoje četvrte generacije s velikim prodajnim volumenom, 2016. godinu zaključila sa 152 000 isporučenih vozila, što je nešto lošiji rezultat od onog za 2015. godinu (-0,9 %).

Predsjednik marke SEAT Luca de Meo izrazio je svoje zadovoljstvo rezultatima. "Naša ofenziva proizvoda tek je otpočela, a naš je uspjeh još jednu godinu zaredom urodio pozitivnim rezultatima. Lansiranje modela Ateca omogućuje nam okrenuti se budućnosti s optimizmom: Ateca već sada predstavlja treći stup marke, a počevši s ovom godinom, njezin doprinos ukupnoj prodaji bit će puno uočljiviji." Osvrnuvši se na 2017. godinu, Luca de Meo rekao je da "marka s aktualiziranim Leonom, petom generacijom Ibize i modelom Arona postavlja cilj povećanja svoga prodajnog volumena. Godina 2017. bit će zaista posebna za marku SEAT."

 

U Zapadnoj Europi prodano 320 000 vozila

Prodaja marke SEAT u Zapadnoj Europi iznosila je 319 900 vozila, 2,2 % više no u 2015. godini (312 800) zahvaljujući zamahu na tržištima kao što su austrijsko (+12,9 %), švedsko (+31,3 %) i portugalsko (+17,0 %). To je najbolji rezultat u ovoj regiji od 2007. godine. Marka SEAT također je zaključila godinu s pozitivnom bilancom u petorim europskim zemljama. U Njemačkoj, najvećem tržištu marke, prodaja je porasla za 2,5 % i iznosila 90 000 vozila, dok je španjolsko tržište bilo drugo po redu sa 77 200 isporučenih vozila (+0,1 %). Ujedinjeno Kraljevstvo i Francuska, treće i peto najveće tržište marke SEAT, povećali su se za 0,5 % te iznosili po 47 400 i 22 500 vozila, dok je u Italiji, sedmom najvećem tržištu marke, prodaja porasla za 3,9 % s ukupno 16 500 isporučenih vozila.

 

Rekordna prodaja u Turskoj i Izraelu

Rast u Poljskoj (+22,0 %), najvećem tržištu marke SEAT u toj regiji, i Mađarskoj (+11,1 %) potaknuo je prodaju marke u Istočnoj Europi, s ukupnim porastom od 8,2 % na 28 200 vozila (u 2015.: 26 100). To je najveći prodajni rezultat u regiji od 2008. godine. Prodaja marke SEAT k tomu je porasla za 3,2 % u Češkoj Republici, zemlji u kojoj je tvrtka ujedno ostvarila najbolji rezultat ikad.

U 2016. godini marka SEAT iznova je srušila svoj prodajni rekord u Turskoj i Izraelu. U Turskoj, šestom najvećem tržištu marke, prodajni volumen povećao se za 41,7 % i iznosio 19 700 vozila, 5800 više no u 2015. godini. U Izraelu je marka SEAT porasla za 6,2 % i bilježila ukupnu prodaju od 8000 vozila. Uz to je u Meksiku, četvrtom najvećem tržištu marke, prodaja iznosila 24 500 vozila, 1,5 % više no u prethodnoj godini.

Marka SEAT k tomu je u 2016. godini pojačala marketinšku aktivnost u Singapuru i na Mauricijusu, a prodajnom portfelju pridružile su se Moldavija i Palestina, tržišta ustanovljena u 2015. godini.

U 2017. godini nastavit će se ofenziva proizvoda marke SEAT započeta s modelom Ateca. Ovog će siječnja aktualizirani Leon dospjeti u autokuće, za njim će u prvih šest mjeseci godine uslijediti Ibiza, a zatim krajem godine i novi model Arona. Lansiranje Atece pozitivno se odražava kako na isporuke vozila kupcima tako i na financijske rezultate tvrtke. U prvih devet mjeseci 2016. godine tvrtka je ostvarila operativnu dobit od 137 milijuna eura, iznos koji je za 11 puta veći od dobiti ostvarene u istom razdoblju prethodne godine.

 

Aktualizacije mreže trgovaca

Marka SEAT zaključila je 2016. godinu završetkom radova implementacije novog korporativnog imidža na 60 % mreže marke, koja broji više od 1700 autokuća i izložbenih salona. Novi imidž predstavlja besprijekoran spoj korporativnog identiteta i dizajna marke SEAT te simbolizira vrijednosti tvrtke stvaranjem otvorenog, privlačnog okruženja.

Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi