Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Sigurnost prije svega

Postupak u slučaju prometne nezgode

Za svaki slučaj

U slučaju prometne nezgode postupite ovako:

1. Označite mjesto nezgode

  • upalite sva 4 žmigavca
  • sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta prometne nezgode

2. Pružite prvu pomoć ozlijeđenim osobama
3. Po potrebi pozovite hitnu službu (112)

  • Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:
  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kada se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Kakvu pomoć trebate?
  • Tko zove?

4. Nazovite besplatni telefon SEAT Mobilnog jamstva 0800 1 987

  • Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h)
  • Zbrinjavanje (vuča) vozila do ovlaštenog servisa (od 0 do 24h)

 
5. U slučaju materijalne štete:

  • Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik prometne nezgode odbije dati osobne podatke odnosno podatke o vozilu ili napustimjesto prometne nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inozemne registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačkedozvole i slično)
  • Razmijeniti osobne podatke i podatke ovozilima
  • Popuniti i potpisati Europsko izviješće o nezgodi
  • Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima prometne nezgode
  • Fotografirati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
  • Posjetiti najbliži ovlašteni SEAT servis® gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
  • Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo prometnu nezgodu
Ostanite smireni

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

1. Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila i zato zatražite od osiguravatelja da poštuje Vaš odabir.

2. Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

3. Vaše SEAT vozilo ima jamstvo do dvanaest godina da neće doći do prohrđavanja, ali isto ugrožavate:

  • zbog održavanja vozila koje nije sukladno uputama proizvođača
  • zbog nestručnog otklanjanja oštećenja ili kvara od strane neovlaštenog servisa
  • ugradnjom neoriginalnih dijelova koji kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima

4. U slučaju nepokretnosti Vašeg vozila te ako isto odlučite popraviti u ovlaštenom servisu, ostvarujete pogodnost besplatne vuče vozila od mjesta nezgode do najbližeg ovlaštenog servisa.