Postupak u slučaju prometne nezgode

U slučaju prometne nezgode postupite na sljedeći način:

1. Označite mjesto nezgode

 

  • upalite sva 4 žmigavca
  • sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta prometne nezgode

2. Pružite prvu pomoć ozlijeđenim osobama

3. Po potrebi pozovite hitnu službu (112)

Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:

  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kada se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Kakvu pomoć trebate?
  • Tko zove?

4. Nazovite besplatni telefon SEAT Mobilnog jamstva 0800 1 987

 

  • Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h)
  • Zbrinjavanje (vuča) vozila do ovlaštenog servisa (od 0 do 24h)

 

5. U slučaju materijalne štete:

 

  • Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik prometne nezgode odbije dati osobne podatke odnosno podatke o vozilu ili napustimjesto prometne nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inozemne registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačkedozvole i slično)
  • Razmijeniti osobne podatke i podatke ovozilima
  • Popuniti i potpisati Europsko izviješće o nezgodi
  • Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima prometne nezgode
  • Fotografirati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
  • Posjetiti najbliži ovlašteni SEAT servis® gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
  • Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skriviloprometnu nezgodu
Ostanite smireni

 

 

 

Zapamtite:Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

 

 

1. Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila i zato zatražite od osiguravatelja da poštuje Vaš odabir.

 

2. Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje.

 

3. Vaše SEAT vozilo ima jamstvo do dvanaest godina da neće doći do prohrđavanja, ali isto ugrožavate:

  • zbog održavanja vozila koje nije sukladno uputama proizvođača
  • zbog nestručnog otklanjanja oštećenja ili kvara od strane neovlaštenog servisa
  • ugradnjom neoriginalnih dijelova koji kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima

 

4. U slučaju nepokretnosti Vašeg vozila, te ako isto odlučite popraviti u ovlaštenom servisu, ostvarujete pogodnost besplatne vuče vozila od mjesta nezgode do najbližeg ovlaštenog servisa.

 

SEAT Mobilno jamstvo Pomoć, savjeti i informacije (od 0 do 24h) na besplatni telefon: 0800 1 987

Pronađi najbližeg SEAT partnera
Prilikom vašeg posjeta ovoj internetskoj stranici trenutno se pohranjuju kolačići.
Prihvati i nastavi