Budite hrabri, budite živahni.

MySEAT App za vaš SEAT

Sve je umreženo. Vaše SEAT. Vaš svijet. Uz aplikaciju MySEAT sve će vam uvijek biti nadohvat ruke. Upravo onako kako bi i trebalo biti. Ovdje ćete pronaći informacije o prijavi i registraciji usluga SEAT CONNECT, aplikaciji MySEAT i još mnogočemu.

MySEAT aplikacija

Izravno u aplikaciju MySEAT

Sve što trebate

Jednostavno sinkronizirano.

Putem aplikacije MySEAT ili na vašem vlastitom infotainment sustavu. Upravljajte svime s jednog mjesta. Od sigurnosnih funkcija preko daljinskog pristupa pa sve do online infotainmenta. Živite jednostavnije i opuštenije.

Sigurnost i potpora*

Uvijek online. Uvijek sigurni.

Potpuna povezanost znači potpunu opuštenost. Gdje god se nalazili.

  • Poziv u nuždi automatski alarmira hitne službe ako se registrira sudar.
  • S pozivom za pomoć na cesti kontaktira se naš call centar ako vam treba pomoć.
  • Riješite sva pitanja tako da kliknete na polje za službu za korisnike.
  • Iskoristite planiranje termina servisa ako planirate inspekcijski servis u svojoj servisnoj poslovnici.
Eine Frau hält ein Smartphone in den Händen. Im Hintergrund steht ein roter SEAT.
Daljinski pristup

S vozačevog sjedala. Uvijek i svugdje.

Što god željeli regulirati, to možete učiniti jednostavno sa svog smartphonea.

  • Zaključajte i otključajte svoj SEAT
  • Provjerite status osvjetljenja, vrata i ventilacije.
  • Upotrijebite lokaciju parkiranja kako biste prikazali lokaciju svog vozila.
  • Ako se prepozna pokušaj krađe, primit ćete obavijest

Online-Infotainment*

Odredište je cijeli svijet.

Uz jednostavan pristup i stalnu povezanost sa svime što vam na putu može zatrebati putem infotainment sustava vozila.

  • Online prometne informacije i update o aktualnoj situaciji u prometu u stvarnom vremenu.
  • Potražite parkirališta i benzinske postaje u blizini.
  • Online izračun rute.
  • Upravljanje govornim naredbama normalnim govorom za aktivaciju navigacije, radiouređaja i medija.
Registracija

Kreirajte svoj SEAT ID.

Preuzmite aplikaciju MySEAT kako biste izradili svoj SEAT ID i počeli koristiti MySEAT Online usluge.

Postupak registracije

Spojite se sa svojim SEAT vozilom.

Ako postavljate MySEAT aplikaciju za svoj SEAT Leon, Ibizu, Atecu, Tarraco ili druge modele*, samo slijedite ovdje prikazane korake.

Produženje CONNECT usluge

Iskoristite svaku vožnju na najbolji mogući način.

Vaša besplatna testna faza je istekla? Nema frke. Produženje CONNECT usluge je brz i besprijekoran proces. Saznajte više.

Više o MySEAT aplikaciji

Česta pitanja

1. Koji modeli podržavaju aplikaciju MySEAT?
  • SEAT Leon od modelske godine 05/2020
  • SEAT Ateca iz modelske godine 09/2020
  • SEAT Tarraco iz modelske godine 09/2020
  • SEAT Ibiza iz modelske godine 09/2020
  • SEAT Arona iz modelske godine 09/2020
2. Što je VIN i gdje ga mogu pronaći u svom vozilu?

VIN (identifikacijski broj vozila ili broj šasije) je jedinstveni 17-znamenkasti identifikacijski kod vašeg SEAT vozila. Broj šasije pronaći ćete u ispravama o registraciji ili u krajnjem desnom donjem kutu vjetrobranskog stakla. On vam je potreban kako biste registrirali svoje vozilo i postavili svoj My SEAT profil.

3. Što je S-PIN?

S-PIN je 4-znamenkasti kod koji je kreiran za vaš SEAT ID pri registraciji. On vam je potreban za zaključavanje i otključavanje vozila na daljinu te za upravljanje daljinskom klimatizacijom.

4. Kako mogu potvrditi svoj račun radi registracije svog vozila?

Nakon što ste kreirali svoj SEAT ID, dobit ćete e-mail koji od vas traži da potvrdite svoj račun. To može potrajati nekoliko minuta dok e-mail za potvrdu ne stigne u ulaznu poštu (nemojte zaboraviti provjeriti svoj pretinac neželjene pošte). Otvorite e-mail i kliknite na link u e-mailu kako biste potvrdili svoj korisnički račun. Nakon što ste se prijavili, morate još samo registrirati svoje vozilo i povezati ga s korisničkim računom kako biste mogli upotrebljavati cijelu paletu online usluga SEAT CONNECT za svoj SEAT.

Ako niste dobili e-mail za potvrdu, obratite se izravno MySEAT podršci (00800 4000 20 20 ili [email protected]). Učinit ćemo sve u našim mogućnostima kako bismo vam pomogli.

5. Kako ću dodati vozilo svom korisničkom računu?

Kako biste mogli upotrebljavati MySEAT, svom korisničkom računu morate dodijeliti vozilo. Za to se prijavite u aplikaciju MySEAT i unesite broj šasije svog vozila. Dobit ćete 8-znamenkasti registracijski kod (kao kod za uparivanje) koji morate unijeti u navigacijski sustav svog vozila kako biste završili registraciju (Postavke -> Online usluge -> Registracija).

6 Što mogu učiniti u slučaju problema s uslugama aplikacije MySEAT?

Najprije provjerite jeste li ispravno izvršili sljedeće korake odnosno jesu li izvršeni svi koraci:

  • Dobra internetska veza odnosno stabilna veza za prijenos podataka
  • Ispravan broj šasije vozila
  • Model vozila koji je kompatibilan sa željenim uslugama
  • Važeća licenca za usluge (ako je primjenjivo)

Ako nijedna od gore navedenih točaka ne rješava problem, obratite se korisničkoj podršci za SEAT CONNECT:

7. Koje funkcije mogu upotrebljavati u slučaju nepotpune aktivacije usluga MySEAT?

Ako se niste registrirali i ako niste u potpunosti aktivirali MySEAT, moći ćete upotrebljavati samo zakonski propisane usluge (javni poziv u nuždi).

8. Što se događa s osobnim podacima koje sam dao tijekom registracije za aplikaciju MySEAT?

SEAT vodi bazu podataka sa svim osobnim podacima koje su kupci stavili na raspolaganje te drugim informacijama potrebnima za pružanje usluga MySEAT, primjerice podaci o vozilu i geolokalizacija. Svi podaci koji nastanu upotrebom usluga MySEAT pripadaju kupcu. Stoga upotreba podataka ovisi o izričitoj suglasnosti kupca.

Svi se podaci upotrebljavaju u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) Europske unije. Dodatne informacije pronaći ćete u Smjernici o zaštiti podataka za MySEAT.

Imajte na umu činjenicu da sve podatke upotrebljavaju isključivo marka SEAT te njezini prodajni i servisni partneri. Podaci se iz komercijalnih razloga ne prosljeđuju trećim osobama te se u većini slučajeva upotrebljavaju u anonimiziranom obliku (neanonimizirani podaci upotrebljavaju se samo u slučaju potrebe). U takvim slučajevima marka SEAT obrađuje podatke u skladu sa strogim sigurnosnim smjernicama.

9. Koju opremu treba moje vozilo kako bi se mogle upotrebljavati usluge aplikacije MySEAT?

Aplikacija MySEAT dostupna je samo za sljedeće modele:

  • SEAT Leon proizveden od 05/2020 nadalje
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza i Tarraco od godine proizvodnje 09./2020.

Za MySEAT usluge potreban je radio ili navigacijski sustav.

10. Koje zemlje imaju pristup uslugama MySEAT?

MySEAT usluge će biti ili već jesu dostupane u Austriji, Njemačkoj, Belgiji, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Švicarskoj, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Poljskoj, Mađarskoj, Grčkoj, Cipru i Nizozemskoj, Luksemburgu, Bugarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Malti, Slovačkoj, Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Ukrajini, Crnoj Gori i Gibraltaru.

Najnovije informacije o dostupnosti u svojoj zemlji možete pronaći u aplikaciji MySEAT.

11. Koji su troškovi MySEAT aplikacije?

Besplatna testna faza može se razlikovati ovisno o zemlji i varijanti opreme, ali uvijek traje najmanje 12 mjeseci. Vrijeme korištenja usluga povezano je s vašim vozilom i prikazuje se u vašem korisničkom računu. Nakon isteka besplatne testne faze morat ćete zatražiti produženje kako biste mogli i dalje upotrebljavati usluge.

Evo detalja o dostupnim pretplatama i cijenama pretplata na MySEAT:

  • MySEAT aplikacija za radio (sigurnost, pomoć i daljinski pristup). 1-godišnja pretplata: 25 € ili 2-godišnja pretplata: 49 €
  • MySEAT aplikacija za navigaciju (sigurnost i pomoć, daljinski pristup, online infotainment i infotainment aplikacije *). 1-godišnja pretplata: 75 € ili 2-godišnja pretplata: 119 €

Aktualnu cijenu možete provjeriti u MySEAT aplikaciji, u kategoriji Shops.

12. Što je In-Car aktivacija?

Uz In-Car aktivaciju možete registrirati svoje vozilo (dok sjedite u njemu) i povezati ga sa svojim SEAT ID-jem kako biste mogli upotrebljavati MySEAT usluge.

Pomoć za registraciju vodi vas kroz postupak kako biste mogli kreirati svoj SEAT ID korisnički račun u svom vozilu, prijaviti se, registrirati svoje vozilo i povezati se sa svojim korisničkim računom. Tijekom postupka registracije možete otvoriti prikaz svih potrebnih pravnih informacija (Opće uvjete poslovanja, propise o zaštiti podataka) i prihvatiti odredbe ugovora za MySEAT.

13. Moje vozilo ne prihvaća registracijski kod. Što trebam učiniti?

Najprije provjerite ima li vaš SEAT aktivnu internetsku vezu i vrijedi li još registracijski kod koji upotrebljavate (registracijski kod vrijedi 1 godinu).

Ako se problem ne riješi na taj način, izbrišite vozilo iz Garaže i ponovno ga dodajte. Nakon toga ćete dobiti novi registracijski kod za svoje vozilo.

14. Kako mogu aktivirati ili deaktivirati privatni modus?

Razne postavke privatnog modusa možete birati preko opcija „Service Management“ i „Control Center“ u infotainment sustavu te prebacivati između njih.

15. Ukraden mi je pametni telefon. Mogu li blokirati uslugu kako bih spriječio zlouporabu?

Ako izgubite svoj smartphone, lozinku ćete moći promijeniti tako da pristupite aplikaciji MySEAT s drugog uređaja. Nova je lozinka potrebna ako upotrebljavate jednu od usluga iz aplikacije MySEAT.

Za dodatnu sigurnost možete promijeniti postavke aplikacije tako da svoju lozinku ponovno unesete nakon 5, 10 ili 15 minuta bez aktivnosti na računu.

16. Zašto se ne mogu prijaviti u aplikaciju MySEAT?

Najprije provjerite jeste li instalirali najnoviju verziju aplikacije na svom smartphoneu. Kako biste to provjerili, otvorite Apple App-Store ili Google Play Store i instalirajte sve raspoložive updateove aplikacije.

Ako i dalje imate problema s prijavom u svoj MySEAT račun, u aplikaciji MySEAT možete upotrijebiti e-mail adresu kojom ste se prijavili, svoje korisničko ime ili svoj telefonski broj kako biste identificirali svoj račun i poništili lozinku.

Ako se vaš problem ne može riješiti ni na taj način, obratite se MySEAT službi za korisnike. Učinit ćemo sve u našim mogućnostima kako bismo vam pomogli.

*SEAT Leon od godine proizvodnje 05./2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco od godine proizvodnje 09./2020.