SEAT Mobilno jamstvo

Doživite mobilnost bez granica

Kupnjom Vašeg novog SEAT vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog kvara ostalo nepokretno.

Kada kupac ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?

Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom SEAT servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera).

Mobilno jamstvo odnosi se na vozila koja su zbog tehničkog kvara, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).

Da biste ostvarili pravo iz mobilnog jamstva, potrebno je nazvati stalno dežurnog operatera na besplatni telefonski broj.

Mobilno jamstvo

0800 1 987

Mobilno jamstvo je usluga na raspolaganju svim vozačima SEAT vozila.

Na raspolaganju smo Vam:

24 sata dnevno, 365 dana u godini.

U slučaju da je Vaše vozilo ostalo nepokretno na cesti nazovite naš besplatni broj telefona:

0800 1 987

Ako zovete iz inozemstva birajte:

+385 1 6269 169

Usluge mobilnog jamstva

Postupak u slučaju prometne nezgode

U slučaju prometne nezgode postupite na sljedeći način:

1. Označite mjesto nezgode

  • upalite sva 4 žmigavca
  • sigurnosnim trokutom označite mjesto nezgode (najmanje 50 metara od mjesta prometne nezgode)

2. Pružite prvu pomoć ozljeđenim osobama

3. Po potrebi pozovite hitnu službu ( 112 )

Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:

  • Što se dogodilo?
  • Gdje se dogodilo?
  • Kada se dogodilo?
  • Koliko je unesrećenih?
  • Kakvu pomoć trebate?
  • Tko zove?

4. Nazovite besplatni telefon SEAT Mobilnog jamstva

Od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.

Nazovite besplatni broj telefona: 0800 1987

Ukoliko se nalazite u inozemstvu nazovite: +385 1 6269 169

  • Organiziramo zbrinjavanje vašeg vozila do ovlaštenog servisa
  • Obavljamo procjenu nastale štete
  • Savjetujemo vas kod obrade dokumentacije i komunikacije s osiguranjem

5. U slučaju materijalne štete:

  • Obavijestiti policiju (ukoliko drugi sudionik prometne nezgode odbije dati osobne podatke odnosno podatke o vozilu ili napusti mjesto prometne nezgode, u slučaju oprečnih mišljenja glede krivnje, u slučaju sudara s neregistriranim vozilom, s vozilom inozemne registracije, alkoholiziranosti vozača, vožnje bez vozačke dozvole i slično)
  • Razmijeniti osobne podatke i podatke o vozilima
  • Popuniti i potpisati Europsko izviješće o nezgodi
  • Prikupiti podatke o eventualnim svjedocima prometne nezgode
  • Fotografirati mjesto nezgode i položaj vozila u trenutku nezgode (mobitelom, foto aparatom)
  • Posjetiti najbliži ovlašteni SEAT servis® gdje ćete dobiti besplatnu procjenu popravka Vašeg vozila
  • Prijaviti štetu na vozilu osiguravatelju vozila koje je skrivilo prometnu nezgodu

Vi odabirete mjesto popravka Vašeg vozila.

Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje