Kupnjom Vašeg novog SEAT vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog kvara ostalo nepokretno.
Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom SEAT servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera).
Mobilno jamstvo odnosi se na vozila koja su zbog tehničkog kvara, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).
Da biste ostvarili pravo iz mobilnog jamstva, potrebno je nazvati stalno dežurnog operatera na besplatni telefonski broj.
Mobilno jamstvo je usluga na raspolaganju svim vozačima SEAT vozila.
Na raspolaganju smo Vam:
U slučaju da je Vaše vozilo ostalo nepokretno na cesti nazovite naš besplatni broj telefona:
Ako zovete iz inozemstva birajte:
1. Označite mjesto nezgode
2. Pružite prvu pomoć ozljeđenim osobama
3. Po potrebi pozovite hitnu službu ( 112 )
Pritom obratite pažnju na sljedeće informacije:
4. Nazovite besplatni telefon SEAT Mobilnog jamstva
Od 00:00 do 24:00 sata, 365 dana u godini.
Nazovite besplatni broj telefona: 0800 1987
Ukoliko se nalazite u inozemstvu nazovite: +385 1 6269 169
5. U slučaju materijalne štete:
Samo uz popravak u ovlaštenom servisu, uz uporabu originalnih dijelova koji se ugrađuju u skladu s uputama i standardima proizvođača, možete biti sigurni da će Vaše vozilo biti vraćeno u prvobitno stanje