- Prodaja je od siječnja do travnja rasla za više od 7 % u usporedbi s istim razdobljem 2018. godine
- Marka SEAT također je postigla najbolji rezultat za travanj u svojoj povijesti - 51 000 prodanih vozila
- Njemačka, Francuska i Italija zabilježile su dvoznamenkasti rast
- Prodaja marke CUPRA rasla je za 82 % do kraja travnja
Martorell/Zagreb, 7. svibnja 2019. godine Globalna prodaja marke SEAT rasla je 7 % od siječnja do travnja 2019. godine u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Prvi je put marka SEAT prodala više od 200 000 vozila, točnije njih 202 600, tijekom prvih četiriju mjeseci godine. Od siječnja do travnja 2018. godine marka SEAT prodala je 189 300 vozila, što je do tekuće godine bio najbolji dotadašnji rezultat.
Marka SEAT prodala je 51 000 vozila u travnju, što je rezultat koji je 1,8 % bolji od onoga iz 2018. godine. To je također bio najbolji travanj u povijesti, tijekom kojeg se premašila vrijednost od 50 100 vozila postavljena prije godinu dana.
Također, prodaja nove marke CUPRA* nastavlja rušiti rekorde. Tijekom prvih četiriju mjeseci godine marka CUPRA prodala je 7900 vozila, što je 82,3 % više nego tijekom istog razdoblja u 2018. godini (*napomena: ovaj je rezultat obuhvaćen u ukupnim prodajnim rezultatima marke SEAT).
"Bilježimo stabilan rast tijekom prvih četiriju mjeseci godine u izazovnu gospodarskom okruženju te povećavamo svoj tržišni udio, posebice u većim europskim zemljama. Uvjereni smo da ćemo ovaj pozitivan trend moći zadržati tijekom ostatka godine, i to zahvaljujući ponudi SUV-ova koja sada pokriva više od 40 % naše globalne prodaje. Marka CUPRA ostvarila je značajan doprinos našem uspjehu sa snažnim rezultatima koje su ostvarili kako CUPRA ATECA, koja je nedavno uvedena na tržište, tako i Leon CUPRA."
Potpredsjednik marke SEAT nadležan za prodaju i marketing te izvršni direktor marke CUPRA Wayne Griffiths istaknuo je sljedeće:
Tijekom prvih četiriju mjeseci 2019. godine Njemačka, Alžir i Ujedinjena Kraljevina tri su zemlje koje su zabilježile najveći rast prodajnog opsega u usporedbi s istim razdobljem protekle godine. Španjolska je glavno tržište marke SEAT u tomu razdoblju, a na njemu se prodaja povećala 4,2 % i ukupno iznosi 40 900 prodanih vozila. SEAT je vodeća marka u Španjolskoj, a Leon je njezin najprodavaniji model. Njemačka (40 100 vozila; +13,4 %) i Ujedinjena Kraljevina (25 500 vozila; +7,6 %) slijede za Španjolskom, dok Francuska i Italija, dvije ključne zemlje u strategiji rasta u Europi marke SEAT, ostvaruju dvoznamenkasti rast s 11 400 (+14,6 %), odnosno 9600 (+14,4 %) prodanih vozila.
Prodaja marke SEAT također je porasla u Austriji (8,000; +2.5%), u Švicarskoj (4600 vozila; +13,9 %), Nizozemskoj (4100 vozila; +22,3 %), Švedskoj (2700 vozila; +14,1 %) i Danskoj (2200 vozila; +28,4 %) te u Alžiru, zemlji koja nastavlja sa snažnim pozitivnim trendom zahvaljujući vrijednosti od gotovo 12 000 prodanih vozila (11 900 vozila; +18,7 %).
Financijski rezultati također rastu
Porast prodaje i pozitivan učinak prodaje vozila s višom kontribucijskom maržom omogućili su rast operativne dobiti marke SEAT na rekordan iznos od 89 milijuna eura tijekom prvog tromjesečja 2019. godine, što je 5,5 % više nego tijekom istog razdoblja 2018. godine (85 milijuna eura). K tomu je promet marke SEAT prvi put premašio iznos od 3 milijarde eura (3053 milijarde) od siječnja do ožujka 2019. godine, što je 9,7 % više nego tijekom prvih triju mjeseci prošle godine (2782 milijarde eura).