Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće

RAST PRODAJE

Ožujak, najbolji mjesec u povijesti marke SEAT

12.04.2019
  • SEAT u ožujku prodaje 62 500 vozila i ruši svoj prodajni rekord za pojedinačni mjesec
  • Marka također zaključuje prvo tromjesečje s rekordnim postignućem: više od 150 000 prodanih vozila
  • Njemačka, Ujedinjena Kraljevina, Alžir, Austrija i Švicarska bilježe povijesne rezultate
  • Prodaja marke CUPRA bilježi troznamenkasti rast, a predvodnik je CUPRA Ateca

Martorell/Zagreb, 5. travnja 2019. godine Rezultat bez presedana. Marka SEAT ostvarila je tijekom ožujka najveći prodajni volumen za pojedinačni mjesec u svojoj gotovo sedam desetljeća dugačkoj povijesti. Proizvođač automobila prodao je 62 500 vozila, što predstavlja rast od 3,5 % u usporedbi s ožujkom 2018. godine (60 400 vozila), a to je do sada bio najveći prodajni rezultat za pojedinačni mjesec.

Rezultati iz ožujka pridonijeli su zaključivanju rekordnog prvog tromjesečja za marku SEAT. Globalna prodaja marke porasla je 8,8 % u usporedbi s prva tri mjeseca 2018. godine, a broj od 151 400 isporučenih vozila srušio je prošlogodišnji rekord za prvo tromjesečje (139 200).

Prodaja marke CUPRA* pozitivno se odražava na rezultate poduzeća. Tijekom prvog tromjesečja 2019. godine marka CUPRA prodala je 6000 vozila, što je 115,7 % više nego tijekom istog razdoblja prošle godine, uglavnom zahvaljujući poticaju koji je ostvarila CUPRA Ateca (*napomena: ovaj je rezultat obuhvaćen u ukupnim prodajnim rezultatima marke SEAT).

Potpredsjednik marke SEAT nadležan za marketing i prodaju i izvršni direktor marke CUPRA Wayne Griffiths istaknuo je sljedeće: "Činjenica što imamo bogatu, novu ponudu proizvoda omogućila nam je nastavak rušenja rekorda tijekom prvog tromjesečja tekuće godine. Gospodarske prilike prožete su nesigurnošću i izazovima, zbog čega je rekord koji smo postigli tijekom prvog tromjesečja još značajniji. Novi SEAT Tarraco potaknut će našu globalnu prodaju, zbog čega smo u pogledu ove godine ispunjeni samopouzdanjem. K tomu nas iznimni rezultati iz prvog tromjesečja koje marka CUPRA bilježi ohrabruju na nastavak širenja prisutnosti marke u Europi te u ključnim regijama kao što su sjeverna Afrika i Latinska Amerika."

Tijekom prvih triju mjeseci 2019. godine Njemačka i Ujedinjena Kraljevina predvodile su, zajedno s Alžirom, globalni rast prodaje marke SEAT. Španjolska i Njemačka bile su dva glavna tržišta na kojima je prodano 29 400 vozila. Prodaja je u Njemačkoj porasla 16,2 %, a u Španjolskoj 2,9 %, i to unatoč činjenici što se registracija vozila u toj zemlji smanjila oko 7 %. SEAT je u prvom tromjesečju vodeća marka na španjolskom tržištu, kao i kada je riječ o veleprodaji. Španjolsko poduzeće zabilježilo je svoj najbolji prodajni rezultat u Njemačkoj i u Ujedinjenoj Kraljevini, gdje je raslo 12,3 % i prodalo 20 600 vozila.

Rekord marke SEAT također se može objasniti rastom u zemljama kao što su Francuska (8100 vozila; +10,5 %), Italija (7000 vozila; +12,3 %), Austrija (6000 vozila; +4,3 %), Švicarska (3400 vozila; +8,8 %) i Nizozemska (3000 vozila; +16,2 %). Španjolski proizvođač automobila postigao je svoj najveći volumen prodaje ikad tijekom prvog tromjesečja na već navedenim tržištima Austrije i Švicarske.

Alžir se k tomu ubraja među zemlje u kojima je prodaja marke SEAT najviše rasla u usporedbi s prvim tromjesečjem 2018. godine i postavila novi rekord: 10 000 prodanih vozila (+38,8 %). Marka SEAT također napreduje u Meksiku (+6,2 %), zemlji koja ostaje jedno od njezinih glavnih tržišta, sa 6400 prodanih vozila.