Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće

Uspjeh marke

Prodaja marke SEAT rasla 10,9 % u 2019. i označila najbolju godinu u povijesti

09.01.2020

▪ Tvrtka isporučila 574 100 automobila i premašilo broj vozila prodanih u 2018. godini

▪ SEAT učvršćuje svoj položaj prodajnog predvodnika u Španjolskoj, dok u Austriji zauzima treće mjesto

▪ U Njemačkoj, Ujedinjenoj Kraljevini, Švicarskoj, Poljskoj, Izraelu, Švedskoj i Danskoj zabilježen rekordan porast prodaje

▪ Prodaja marke CUPRA rasla više od 70 %

▪ Marka SEAT prodala 11 000 električnih modela EXS KickScooter tijekom 2019. godine, a ove će godine na tržište uvesti prvi model e-Scooter

▪ Godina 2020. bit će obilježena novom generacijom modela Leon, elektrifikacijom i rješenjima za urbanu mobilnost

Još jedna godina ispunjena rekordima. Nakon uspjeha postignutog u 2018. godini, marka SEAT ponovno je ostvarila najveću prodaju u svojoj povijesti. U 2019. godini isporuke marke porasle su 10,9 % na ukupno 574 100 vozila. Zahvaljujući ovom rezultatu marka SEAT premašila je rekord postavljen tijekom 2018. godine (517 600 automobila) i ostvarila treću uzastopnu godinu s dvoznamenkastim rastom.

U prosincu je prodaja marke SEAT bila 23,4 % veća od istog mjeseca u 2018. godini s ukupno isporučenih 31 300 vozila (2018. godina: 25 300).

Uvođenje SUV modela bilo je ključno za rast tijekom protekle tri godine. Tijekom 2019. godine 44,4 % svih vozila koje je marka SEAT prodala bili su modeli Arona, Ateca ili Tarraco, što je vrijednost bolja deset posto od 2018. godine. Model Arona predvodio je prodaju SUV vozila marke SEAT sa 123 700 isporučenih automobila, što je 25 % više nego u 2018. godini. K tomu je marka SEAT prodala 98 500 primjeraka modela Ateca, 25,9 % više nego protekle godine, a to je ujedno najbolji rezultat od uvođenja toga modela na tržište u 2016. godini. Marka je također prodala 32 600 primjeraka modela Tarraco, koji je na tržište uveden 2019. godine.

Leon, model koji je bio ključan za rast marke SEAT od 2012. godine te kojeg uskoro očekuje uvođenje nove generacije na tržište, i dalje je najprodavaniji automobil marke sa 151 900 isporučenih primjeraka (-4,1 %). Model Ibiza ostaje drugi najprodavaniji automobil marke SEAT sa 125 300 prodanih primjeraka (-8 %), dok su vrijednosti za modele Alhambra i Mii veće: 6,3 % za monovolumen (23 700 prodanih automobila) i 0,7 % za gradsko vozilo marke SEAT (13 200 automobila), koje se sada prodaje u potpuno električnoj verziji.

U drugoj godini od uvođenja marke na tržište prodaja marke CUPRA porasla je za 71,4 % zahvaljujući uspjehu modela CUPRA Ateca. Tijekom 2019. godine marka CUPRA isporučila je 24 700 automobila (2018. godina: 14 400), 14 300 vozila modela Leon CUPRA (2018. godina: 13 300; +7,9 %) i 10 400 vozila modela CUPRA Ateca (2018. godina: 1100).

 "Ovaj novi prodajni rekord ističe uspjeh strategije koju smo 2016. godine pokrenuli s ofenzivom SUV modela. Treću godinu zaredom naše su isporuke postizale dvoznamenkast rast, zahvaljujući čemu se ubrajamo među najbrže rastuće marke u Europi. K tomu nam je povećanje prodaje SUV modela omogućilo povećanje profitabilnosti poduzeća i mreže trgovaca."

Potpredsjednik marke SEAT nadležan za prodaju i marketing te predsjednik uprave marke CUPRA Wayne Griffiths istaknuo je sljedeće:

Griffiths je također napomenuo sljedeće: "Postigli smo svoj najbolji rezultat na pet od deset glavnih tržišta marke SEAT, konsolidirali smo svoju vodeću poziciju u Španjolskoj, ostvarili tržišni udio od 3,8 % u Njemačkoj te smo treća najprodavanija marka u Austriji. U Francuskoj i Italiji postigli smo svoj najbolji rezultat tijekom više od jednog desetljeća. Usto je marka CUPRA zabilježila stabilan rast s gotovo 25 000 prodanih automobila. Svi mi u markama SEAT i CUPRA trebali bismo biti ponosni na ove rezultate."

Kada je riječ o 2020. godini, potpredsjednik marke SEAT nadležan za prodaju i marketing te predsjednik uprave marke CUPRA također je naglasio sljedeće: "U 2019. godini zaključili smo rekordno trogodišnje razdoblje, a naš je izazov sada konsolidirati ovaj prodajni obujam u kontekstu umjerenog rasta ili pada tržišta. Uvjereni smo da će nam nova generacija modela Leon i električni modeli koje ćemo ove godine uvesti na tržište pomoći u ostvarenju naših ciljeva."

Povijesni rezultati na glavnim tržištima

Prodajni se rekord temeljio na snažnom rastu na većini najvažnijih tržišta marke. Marka SEAT postigla je svoj najveći prodajni volumen u povijesti, između ostalog, u Njemačkoj, Ujedinjenoj Kraljevini, Austriji, Švicarskoj, Poljskoj, Izraelu, Švedskoj i Danskoj. U Njemačkoj je poduzeće postavilo novi rekord treću godinu zaredom sa 132 500 prodanih vozila (+16,1 %). Prodaja u Ujedinjenoj Kraljevini rasla je 9,5 % i iznosila ukupno 68 800 prodanih vozila. Marka SEAT također je postigla najbolje rezultate u svojoj povijesti u Austriji (19 900 automobila; +7,9 %), gdje je treća najprodavanija marka, te u Švicarskoj (12 800 automobila; +19,6 %), Poljskoj (12 700 automobila; +6,6 %), Izraelu (9200 automobila; +2,6 %), Švedskoj (9100 automobila; +30,4 %) i Danskoj (7100 automobila; +47,2 %).

U Španjolskoj je marka SEAT ponovila i dodatno učvrstila svoju vodeću poziciju na tržištu (108 000 automobila; +0,2 %) te ponovno pozicionirala model Leon kao najprodavanije vozilo. U Francuskoj i Italiji, četvrtom i petom najvećem tržištu marke, rast je bio još izraženiji. U Francuskoj je prodaja porasla za 19 % na 37 800 vozila, što je najbolji rezultat od 2001. godine, dok je rast u Italiji bio još bolji te je iznosio 30,8 % s 26 200 prodanih automobila. To je najbolji rezultat od 2008. godine.

Globalni rekord poduzeća također je bio potaknut tržištima kao što su Portugal (11 300 automobila; +17,7 %), Nizozemska (11 000 automobila; +22,6 %), Belgija (10 600 automobila; +11,2 %) i Irska (4100 automobila; +11,3 %). U Meksiku, najvećem tržištu marke SEAT izvan Europe, prodaja je rasla 5,4 % s ukupno 24 300 automobila.

Godina 2020. bit će obilježena novom generacijom modela Leon, elektrifikacijom marki SEAT i CUPRA te novim rješenjima za urbanu mobilnost.

Dana 28. siječnja marka SEAT predstavit će četvrtu generaciju modela SEAT Leon, najprodavanijeg automobila marke, koji će se proizvoditi u tvornici u Martorellu. Novi Leon prvi će se put uvesti na tržište u plug-in hibridnoj električnoj verziji. To će biti prvi novitet u ponudi, čiji će dio do početka 2021. godine također biti uvođenje prve plug-in hibridne verzije modela Tarraco i SEAT el-Born, prvog električnog vozila marke proizvedenog na modularnoj električnoj platformi MEB.

K tomu će marka CUPRA predstaviti još dva modela tijekom 2020. godine: model Formentor, prvo vozilo razvijeno posebno za marku, koji će biti dostupan u verziji s motorom na izgaranje i u plug-in hibridnoj električnoj verziji te će se također proizvoditi u Martorellu, kao i novi model CUPRA Leon.

Tijekom 2020. godine marka SEAT također će na tržište uvesti e-Scooter, potpuno električni skuter i prvo takvo vozilo u povijesti marke, te novi e-KickScooter, koji će se pridružiti modelu EXS prodanom u 11 000 primjeraka tijekom 2019. godine. Marka SEAT predvodi strategiju mikromobilnosti unutar Volkswagen koncerna te će na temelju tih dvaju uvođenja na tržište dodatno poticati urbanu mobilnost.