SEAT elektrificira svoj veliki SUV

Kreće proizvodnja modela Tarraco e-HYBRID

30.11.2020
  • SEAT Tarraco e-HYBRID pridružuje se modelu SEAT Leon e-HYBRID - dostupnom u varijanti s 5 vrata i izvedbi Sportstourer

  • Zahvaljujući paketu baterije snage 13 kWh, SEAT Tarraco e-HYBRID odlikuje se potpuno električnim dosegom do 49 km prema WLTP ciklusu (58 km prema NEDC ciklusu) i emisijom CO od svega 37 - 47 g/km (WLTP ciklus)

  • Sljedeći korak u elektrifikacijskom planu marke SEAT stiže tijekom prvog tromjesečja 2021. godine kada se očekuje i na hrvatskom tržištu, a nastavlja se na početak prodaje SEAT Leon e-HYBRID modela koji se u ponudi na hrvatskom tržištu očekuje do kraja 2020.

Martorell/Zagreb, 30. studenog 2020. godine - SEAT nastavlja širiti svoju ponudu električnih vozila ovotjednim početkom proizvodnje modela SEAT Tarraco e-HYBRID. Zahvaljujući paketu baterije snage 13 kWh, vozilo može prijeći udaljenost do 49 km (58 km prema NEDC ciklusu) u potpuno električnom načinu rada. A kada upotrebljava kombinaciju elektromotora i benzinskog motora, SEAT Tarraco e-HYBRID može ostvariti doseg do 730 km.

 

Marka već isporučuje SEAT Leon e-HYBRID model - koji je dostupan u varijanti s 5 vrata i izvedbi Sportstourer, a čiji se početak prodaje u Hrvatskoj očekuje do kraja 2020 godine. Uvođenjem modela SEAT Tarraco e-HYBRID pogoduje se napretku elektrifikacije - u pogledu performansi i učinkovitosti - segmenta SUV vozila marke SEAT, dok se istovremeno dodaje treći stup ofenzivi električnih vozila marke.

"SEAT nastavlja svoju ofenzivu elektrifikacije transformacijom ponude i njezinim prilagođavanjem održivijoj budućnosti uvođenjem 3. elektrificiranog modela: SEAT Tarraco e-HYBRID," rekao je Wayne Griffiths, predsjednik SEAT-a. "Elektrifikacija našeg velikog SUV vozila podiže plug-in hibridnu tehnologiju na višu razinu, pokazuje našu predanost toj tehnologiji i istovremeno nas dovodi korak bliže cilju da električnu ofenzivu učinimo dostupnom svima."

Potpuno električni doseg do 49 km prema WLTP ciklusu. Ukupni doseg od 730 km.

Plug-in hibridni sustav modela SEAT Tarraco e-HYBRID obuhvaća 1,4-litreni TSI benzinski motor snage 150 KS (110 kW), elektromotor snage 86 KS (117 kW), paket litij-ionske baterije snage 13 kWh i 6-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG. 

SEAT Tarraco e-HYBRID omogućuje vožnju u isključivo električnom modusu, osiguravajući pri tome doseg do 49 km prema WLTP ciklusu (58 km prema NEDC ciklusu), što je savršeno za povećanu učinkovitost ili vožnju gradskim ulicama na kojima su propisi u vezi s kvalitetom zraka stroži. A kada se pojavi potreba za vožnjom na dulje staze, SEAT Tarraco e-HYBRID nudi mogućnost upotrebe kombinacije elektromotora i benzinskog motora radi osiguravanja dosega od oko 730 km bez potrebe za punjenjem i dolijevanjem goriva.

 

SEAT Tarraco e-HYBRID uvijek se pokreće u potpuno električnom modusu (ako je razina napunjenosti baterije dovoljna). Pogon prelazi u hibridni modus ako energetski kapacitet baterije padne ispod određene razine ili nakon što se premaši brzina od 140 km/h. U hibridnom modusu vozač ima mogućnost održavanja, povećanja ili smanjenja stanja napunjenosti na definiranu razinu.

Uz različite plug-in hibridne moduse (e-Mode, Automatic Hybrid ili Manual Hybrid), kojima se može pristupiti i koje se može konfigurirati putem infotainment sustava, SEAT Tarraco e-HYBRID sadrži dva posebna gumba - e-Mode i s-Boost - smještena pokraj redizajniranog i osvijetljenog vrha ručice mjenjača.

Izravan pristup gumbu e-Mode olakšava vožnju u urbanom okruženju upotrebom električne snage uz nultu stopu emisija štetnih tvari, dok gumb s-Boost osigurava doživljaj vožnje s izraženijim sportskim karakteristikama i većim performansama.

Zahvaljujući njegovu pogonskom sustavu, koji obuhvaća elektromotor i motor na unutarnje izgaranje, ugljične emisije CO₂ ovog modela iznose 37 - 47 g/km dok troši 1,6 - 2,1 litre goriva za doseg vožnje od 100 km prema službenom testnom ciklusu WLTP.

A kada razina napunjenosti baterije postane niska, pogonski sustav prebacit će se u hibridni modus. Kada se približite izvoru napajanja, možete priključiti bateriju i napuniti je za svega 3 sata i 40 minuta upotrebom punjača snage 3,6 kW (Wallbox) ili za 5 sati upotrebom punjača snage 2,3 kW.

Model SEAT Tarraco e-HYBRID potpuno je povezan uz mogućnosti povezivosti unutar i izvan vozila. Električni pogonski sustav osigurava još veću razinu kontrole kad se korisnik nalazi izvan vozila jer putem aplikacije SEAT Connect može na daljinu pristupati podacima o svojem vozilu, upravljati procesom punjenja te kontrolirati postavke klima-uređaja.

Model SEAT Tarraco e-HYBRID bit će dostupan u varijanti s 5 sjedala te u varijantama opreme Xcellence i FR, čime kupcima pruža dodatnu mogućnost preciznije prilagodbe vozila njihovim potrebama.

Dizajniran i razvijen u Barceloni, u sjedištu marke SEAT u Martorellu, proizvodnja modela SEAT Tarraco e-HYBRID započet će ovaj tjedan u Wolfsburgu.

Elektrifikacija marke SEAT premašuje granice konvencionalnog

Modeli SEAT Tarraco e-HYBRID i SEAT Leon e-HYBRID tek su početak. Poduzeće je stvorilo i SEAT MÓ, novu marku za urbanu mobilnost, koja u ponudu modela dodaje SEAT MÓ eScooter 125, potpuno električni moped, i dvije verzije romobila modela eKickScooter - SEAT MÓ eKickScooter 25 i SEAT MÓ eKickScooter 65.

Marka SEAT također je uspostavila electromobility learning Center (eLC), novi centar za učenje o temama električne mobilnosti poduzeća, u kojemu se više od 15 000 zaposlenika školuje u pogledu novih hibridnih i električnih tehnologija. Ona je također započela s građevinskim radovima za novi Test Center Energy, vlastiti laboratorij za istraživanje baterijske tehnologije, koji će omogućiti testiranje vozila, modula ćelija i skupina baterija.

A nakon što je prošli srpanj potpisala ugovor o strateškoj suradnji s društvima Iberdrola i Volkswagen Group España Distribución, marka SEAT nastavlja promicati širenje električne mobilnosti diljem zemlje te potiče upotrebu obnovljivih izvora energije.

Tehnički podaci
SEAT Tarraco e-Hybrid

Motor na izgaranje 1.4 TSI 150 KS (110 kW)
Cilindri/ventili 4 cilindra / 16 ventila
Obujam 1395 cc
Povrt i hod 74,5 x 80
Snaga elektromotora 86kW/117KS
Kapacitet baterije 13 kWh
Snaga motora na izgaranje 150 KS (110 kW)
Najveća brzina 205 km/h
Doseg samo na električni pogon 43 – 49 km (WLTP) / 55 – 58 km (NEDC)
Potrošnja goriva (kombinirana vožnja) 1,6–2,1l/100km(WLTP)
Emisije CO₂ (kombinirana vožnja) 37 – 47 g/km (WLTP)