SEAT S.A. imenuje Svena Schuwirtha direktorom odjela za digitalno poslovanje i strategiju proizvoda

29.06.2021
  • Schuwirth počinje obnašati novu dužnost s ciljem poboljšanja poslovnoga digitalnog ekosustava u pogledu proizvoda i usluga poduzeća
  • On je predvodio digitalizaciju društva AUDI AG kao voditelj odjela za digitalno poslovanje i iskustvo marke
  • Schuwirth ima više od 20 godina iskustva u automobilskoj industriji, a većinu je stekao u društvu AUDI AG u područjima koja uključuju prodaju i marketing


Martorell, 9. lipnja 2021. godine: Društvo SEAT S.A. imenovalo je Svena Schuwirtha direktorom odjela za digitalno poslovanje i strategiju proizvoda. Schuwirth će svoju dužnost početi obnašati od 1. srpnja te će biti podređen Wayneu Griffithsu, predsjedniku društva. Ovaj rukovoditelj počet će obnašati svoju novu dužnost s ciljem poboljšanja digitalnog poslovanja i strategije proizvoda marki SEAT i CUPRA.

 

 

Sven Schuwirth ima više od 20 godina izdašnog iskustva u automobilskoj industriji, i to u područjima prodaje i marketinga, a većinu svoje karijere unutar Volkswagen koncerna proveo je u društvu AUDI AG. Od 2019. godine bio je nadležan za rast digitalizacije unutar društva AUDI AG, vodeći projekte koji su usredotočeni na poticanje digitalizacije prodaje i pružanje besprijekornoga, emotivnog i jednostavnog iskustva marke kupcima, kako na mreži tako i izvanmrežno te diljem dodirnih točaka.

Wayne Griffiths, predsjednik društva SEAT S.A., rekao je: "Sven Schuwirth zaista je sposoban rukovoditelj koji je u posljednjih nekoliko godina postao vrhunskim stručnjakom za digitalizaciju. On ima izvrsnu viziju kada je riječ o digitalnoj transformaciji. Njegovo imenovanje omogućit će nam povećanje integralnog iskustva za sve naše proizvode i usluge te unaprjeđenje načina na koji komuniciramo s kupcima putem emotivnih iskustava marke."

Nakon studija poslovnog upravljanja i inženjeringa na Tehničkom sveučilištu u Berlinu i Sveučilištu u Kaliforniji, Schuwirth je svoju karijeru započeo 1999. godine u društvu AUDI AG. Godine 2004. imenovan je rukovoditeljem razvoja marke i korporativnog identiteta. Na svojoj dužnosti rukovoditelja strategije marke od 2008. godine bio je nadležan za strategiju proizvoda, portfelja i komunikacije.

Od 2009. do 2016. godine Schuwirth je bio rukovoditelj odjela za razvoj marke i digitalizaciju. Nakon toga bio je nadležan za digitalno poslovanje unutar društva AUDI AG. Godine 2019. vratio se u društvo AUDI AG, nakon godine dana provedene radeći za društvo BMW AG, kako bi preuzeo vodstvo nad novouspostavljenim odjelom "Marka Audi, digitalno poslovanje i iskustvo kupaca". Od 1. travnja 2020. godine Schuwirth je bio usredotočen na premium usluge u vozilu i izvan njega te nove usluge mobilnosti, a također je uspostavio digitalni ekosustav i strategiju digitalne prodaje.