Dobri razlozi za WLTP

Potrošnja automobila može odstupati od podataka koje navodi proizvođač. Stoga se podaci utvrđeni na osnovu "Novog europskog ciklusa vožnje (NEDC) vrlo često kritiziraju. Razlog tome je da realna potrošnja jako ovisi o individualnom ponašanju u vožnji i opremi vozila. Primjerice o tome koristi li se automobil pretežito u gradu, na otvorenoj cesti ili na autoputu. Kako bi se u obzir uzele i ove razlike, teorijski uvjeti NEDC ciklusa pretvaraju se u dinamičniji profil vožnje, baziran na statističkim istraživanjima i procjeni prosječnog profila korisnika. Pritom se u obzir uzimaju jače ubrzanje i viša prosječna i maksimalna brzina. Umjesto kombinirane simulacije vožnje u gradskom i izvangradskom prometu vozilo se sada testira u četiri faze različitih područja brzine.  

Vrijednosti emisije ispušnih plinova i potrošnje utvrđene prema WLTP postupku od 1. rujna 2017. obvezno se navode za sve nove modele osobnih vozila i motora. To vrijedi u Europi i u mnogim drugim državama diljem svijeta.

 

Zatvori