SEAT Mobilno jamstvo

Doživite mobilnost bez granica

Kupnjom Vašeg novog SEAT vozila postali ste korisnik usluge mobilnog jamstva. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog kvara ostalo nepokretno.

Kada kupac ima pravo na uslugu mobilnog jamstva?

Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom SEAT servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i žigom ovlaštenog servisnog partnera).

Mobilno jamstvo odnosi se na vozila koja su zbog tehničkog kvara, a uzrok kojega nije greška korisnika vozila ili vanjski utjecaj na vozilo, ostala nepokretna na cesti (smatra se da je vozilo nepokretno kada je nemoguće odvesti se istim u najbliži ovlašteni servis ili ukoliko prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje).

Da biste ostvarili pravo iz mobilnog jamstva, potrebno je nazvati stalno dežurnog operatera na besplatni telefonski broj.

Mobilno jamstvo

0800 1 987

Mobilno jamstvo je usluga na raspolaganju svim vozačima SEAT vozila.

 

Na raspolaganju smo Vam:

24 sata dnevno, 365 dana u godini.

 

 

U slučaju da je Vaše vozilo ostalo nepokretno na cesti nazovite naš besplatni broj telefona:

0800 1 987

Ako zovete iz inozemstva birajte:

+385 1 6269 169

Usluge mobilnog jamstva

POMOĆ NA CESTI

U slučaju potrebe, naša stručna ekipa će u najkraćem mogućem vremenu zbrinuti Vas i Vaše vozilo na licu mjesta. Mobilno jamstvo pokriva trošak izlaska stručne ekipe.

VUČA VOZILA

Ako Vaše vozilo nije moguće osposobiti na licu mjesta, osigurat ćemo Vam besplatan prijevoz za Vas i Vaše vozilo do najbližeg ovlaštenog SEAT servisa®.

ZAMJENSKA MOBILNOST

Ukoliko se Vaše vozilo radi otklanjanja kvara mora zadržati u ovlaštenom SEAT servisu® dulje od tri sata, organizirat će Vam se korištenje jedne od sljedećih usluga (Napomena: razdoblje od tri sata započinje dolaskom nepokretnog vozila u ovlašteni SEAT servis®):

1. Zamjensko vozilo

Ukoliko želite, možete koristiti besplatno zamjensko vozilo dok se na Vašem vozilu ne otkloni tehnički kvar (najviše do 3 dana). Mobilnim jamstvom nisu pokriveni troškovi goriva i cestarine, prometnih i parkirnih prekršaja, kao ni drugi troškovi napravljeni u svrhu nastavka Vašeg putovanja. Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila odabire ovlašteni SEAT servis® ovisno o raspoloživosti vozila. Vozač sklapa ugovor o najmu u vlastito ime i za vlastiti račun. Vozač mora ispunjavati zahtjeve iznajmljivača vozila u pogledu starosti važeće vozačke dozvole.

2. Hotel

Ukoliko ste udaljeni više od 80 km od mjesta prebivališta i želite pričekati osposobljavanje Vašeg vozila, Vi i Vaši suputnici imate pravo na jedno noćenje u obližnjem hotelu.

3. Ostala prijevozna sredstva

Ukoliko želite nastaviti Vaše putovanje alternativnim oblicima prijevoza, možemo Vam ponuditi besplatan prijevoz vlakom, autobusom ili brodom.

OGRANIČENJE MOBILNOG JAMSTVA I GUBITAK PRAVA IZ MOBILNOG JAMSTVA

Ako Vaše vozilo ima pravo na mobilno jamstvo i ako se zateknete u državi izvan Republike Hrvatske, sami snosite nastale troškove. Te troškove će Vam nadoknaditi Vaš ovlašteni SEAT servis® u Republici Hrvatskoj (uz predočenje radnog naloga, svih računa, a prema važećim uvjetima mobilnog jamstva opisanima ranije), kod kojeg ste izvršili zadnji inspekcijski servis.

Prema uvjetima mobilnog jamstva moguće je koristiti samo jednu od navedenih usluga (isključena je npr. kombinacija zamjenskog vozila i smještaja u hotel).

Mobilno jamstvo ne uključuje troškove popravka vozila.

Pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva ne možete ostvariti ako je nepokretnost Vašeg vozila nastupila zbog uzroka koji su jamstvenim listom predviđeni kao razlog za ograničenje ili gubitak prava iz jamstva (prema točki 6. jamstvenog lista).

U slučaju da nemate pravo na besplatnu uslugu mobilnog jamstva, prema Vašoj želji ovlašteni SEAT servis® će Vam navedene usluge organizirati, ali u tom slučaju sami snosite nastale troškove.

Jeste li znali?

Više o Mobilnom jamstvu